Zásady ochrany osobních údajů
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZÁSADY COOKIES ONLINE OBCHODU VENICCI.PL
I. OBECNÉ INFORMACE
- Tento dokument s názvem „Zásady ochrany osobních údajů“ byl vytvořen za účelem definování pravidel pro zpracování a ochranu osobních údajů Uživatelů a Zákazníků využívajících Internetový obchod dostupný na internetové adrese: https://venicci.pl/.
- Zásady ochrany osobních údajů obsahují informace o činnostech Správce v oblasti Osobních údajů shromažďovaných prostřednictvím Internetového obchodu a služeb a nástrojů souvisejících s Internetovým obchodem, které zákazníci využívají při činnostech v rámci činnosti Internetového obchodu, např. Účet, zadávání a realizace Objednávek.
- Tento dokument také specifikuje pravidla pro používání cookies. „Zásady ochrany osobních údajů“ se však nevztahují na naše zpracování osobních údajů zaměstnanců a spolupracovníků.
- Tyto zásady ochrany osobních údajů slouží pouze pro informační účely. Před použitím online obchodu si prosím přečtěte dokument.
- Správcem Osobních údajů uživatelů a zákazníků Internetového obchodu shromážděných prostřednictvím Internetového obchodu dostupného na https://venicci.pl je Babysky spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa se sídlem v Nowy Targ: ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ, pro kterou Okresní soud pro Kraków-Śródmieście, 12. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku, vede registrační spisy pod číslem KRS: 0000738429; NIP: 7352861874; REGON: 360743044, BDO: 000268701, dále jen „Správce“. Správce můžete kontaktovat následujícím způsobem:
korespondenční adresa: ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ;
e-mailová adresa: rodo@babysky.eu.
- Osobní údaje Uživatelů a zákazníků (dále jen „Osobní údaje“) využívající služby a nástroje zpřístupněné v rámci Internetového obchodu jsou zpracovávány v souladu s ustanoveními těchto Zásad ochrany osobních údajů a Pravidel Internetového obchodu.
- Správce prohlašuje, že Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnou právní úpravou.
- Každý Uživatel a Zákazník Internetového obchodu má právo kontaktovat Správce za účelem získání informací o tom, jak jsou jeho Osobní údaje používány. Správce se ze své strany vždy snaží poskytovat informace o osobních údajích, které shromažďuje, jasným a srozumitelným způsobem. Správce odpovídá mimo jiné na otázky: jaké Osobní údaje jsou shromažďovány, jak jsou využívány, k jakým účelům jsou určeny a komu jsou předávány a jakou ochranu poskytuje při jejich předávání jiným subjektům. V případě jakýchkoliv pochybností Správce označí instituce, na které se má obrátit.
- Slova a výrazy použité v tomto dokumentu a začínající velkým písmenem (např. Prodejce, Zákazník, Objednávka) je třeba chápat v souladu s definicemi obsaženými v Pravidlech internetového obchodu, které jsou k dispozici na webových stránkách Internetového obchodu.
- Zásady ochrany osobních údajů specifikují kroky, které Správce provádí v oblasti Osobních údajů shromážděných prostřednictvím Internetového obchodu a služeb a nástrojů souvisejících s Internetovým obchodem, které zákazníci využívají k provádění konkrétních činností, jako jsou: vytvoření účtu, umístění a provádění Objednávky nebo provádění jiných typů činností v rámci Internetového obchodu.
II. ÚČEL A ROZSAH SBĚRU OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Osobní údaje zákazníků internetového obchodu jsou shromažďovány průběžně pomocí následujících funkcí internetového obchodu: kontaktní formulář, přihlášení k odběru newsletteru, objednávkový formulář, údaje uvedené v zákaznickém účtu, přihlašovací údaje a registrační údaje.
- Správce získává informace o Zákaznících, mimo jiné: shromažďováním protokolů serveru prostřednictvím provozovatele hostingu.
- Správce zpracovává v rámci činnosti Internetového obchodu Osobní údaje Zákazníků nezbytné pro řádné poskytování služeb. Správce je oprávněn použít shromážděné a uložené Osobní údaje pro následující účely:
- podniknutí kroků na žádost Zákazníka před uzavřením Smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
- uzavření a plnění Kupní smlouvy nebo Smlouvy o poskytování elektronických služeb (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
- používání elektronického platebního systému Zákazníkem, pokud je platba provedena např. prostřednictvím banky nebo platební instituce, jakož i v případě vrácení peněz Zákazníkovi (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- přijetí a posouzení stížnosti Zákazníka (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
- přijetí prohlášení zákazníka o odstoupení od uzavřených kupních smluv (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- uplatňování daňových a účetních předpisů (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR),
- přímý marketing vašich vlastních produktů nebo služeb (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- zákaznický servis, mimo jiné při vytváření a používání účtů v Internetovém obchodě (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- podání a přizpůsobení nabídky Klientovi, včetně prezentace inzerátů (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- sledování aktivity zákazníka (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- kontaktování Zákazníků v souvislosti s poskytováním služeb nebo prováděním Smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
- provádění analýzy činnosti klienta, včetně: v rámci profilování, tedy automatizovaného zpracování Osobních údajů, které umožňuje prezentaci informačních, reklamních a propagačních materiálů týkajících se produktů či služeb Správce a jeho partnerů, a to způsobem přizpůsobeným zájmům daného Zákazníka (aniž by to mělo vliv na jeho rozhodnutí) (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR)
- provádění analýz a průzkumů zaměřených na zlepšení dostupných služeb (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- ověření a vymáhání souladu s Nařízením internetového obchodu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR),
- archivaci z důvodu možné potřeby prokázat splnění zákonných povinností prodávajícího (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR). Právní základ zpracování osobních údajů na základě ustanovení GDPR (GDPR – Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (Úř. věst. EU L 119, s. 1)) jsou uvedeny výše v bodech a.-o. v závorkách.
4) Správce má právo uchovávat shromážděné a získané Osobní údaje zákazníků pouze za účelem dosažení výše uvedených účelů.
5) Správce shromažďuje, zpracovává a uchovává následující zákaznické údaje:
- Jméno a příjmení,
- název společnosti (pokud zákazník není spotřebitel),
- e-mailová adresa (e-mailová adresa),
- číslo IČO (pokud zákazník není spotřebitel),
- adresa bydliště nebo provozovny
- doručovací adresa (pokud se liší od adresy bydliště nebo provozovny)
- telefonní číslo pro kontakt
- číslo bankovního účtu (pokud Zákazník využívá elektronické platby).
6) Poskytnutí výše uvedených osobních údajů zákazníkem je zcela dobrovolné, i když je rovněž nezbytné, aby prodávající uzavřel a realizoval služby poskytované prostřednictvím internetového obchodu. Odmítnutí Zákazníka poskytnout výše uvedené Osobní údaje může mít za následek nemožnost uzavřít a implementovat Smlouvu. Rozsah údajů potřebných k uzavření smlouvy je předem uveden na webových stránkách internetového obchodu a v Řádu internetového obchodu.
7) Zákazník má možnost registrace a vytvoření individuálního účtu v Internetovém obchodě, který bude vyžadovat vytvoření individuálního přihlašovacího jména a hesla. Vzhledem k možnosti vytvoření Účtu a registrace v Internetovém obchodě Správce informuje, že Zákazníkům, kteří si Účet vytvoří, může vzniknout povinnost poskytnout údaje jako: jméno a příjmení, název firmy, adresa bydliště, adresa sídla, kontaktní telefon. číslo, adresa e-mail (e-mailová adresa) a přihlašovací jméno (e-mail) a heslo.
8) Správce má právo zprávy zaslané prostřednictvím interního komunikačního systému filtrovat a případně blokovat. Blokovány budou především spamové zprávy, které obsahují zakázaný obsah nebo jinak ohrožují bezpečnost uživatelů Internetového obchodu.
9) V rámci Internetového obchodu může Správce ukládat takové informace, jako jsou: osobní údaje nezbytné pro umožnění Kontaktu se Zákazníkem, zasílání zpráv nebo údaje související s platbami.
10) Správce je oprávněn automaticky získávat a zaznamenávat údaje přenášené na server prostřednictvím webových prohlížečů nebo zařízení Zákazníka, např.: IP adresu, softwarové parametry, hardwarové parametry, zobrazené stránky, identifikační číslo mobilního zařízení, jakož i další údaje týkající se zařízení jako součásti z online obchodu.
III. PŘEDÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje Zákazníka mohou být předány zaměstnancům a spolupracovníkům Správce, jakož i dalším subjektům, které Správci poskytují služby, např. účetní, právní a daňové úřady, IT a technické služby. Správce dále předává osobní údaje zákazníka těmto subjektům:
elektronické platební služby, tedy subjekty, jejichž prostřednictvím Zákazník provádí platby v Internetovém obchodě;
dodavatelů a kurýrů doručovacích Zboží na adresu uvedenou Zákazníkem.
Správce může v omezeném rozsahu předávat Osobní údaje subjektům:
poskytování technické podpory při provozování Online obchodu;
poskytovatelé hostingu nebo ICT služeb;
komunikace se Zákazníkem jménem Správce;
zodpovědný za přípravu analýz trhu a nabídek, reklamních a propagačních materiálů;
shromažďování názorů na obchody a produkty.
Správce předává Osobní údaje Zákazníka pouze subjektům, které shromažďují, zpracovávají a uchovávají osobní údaje v souladu s jejich předpisy a zásadami ochrany osobních údajů a ustanoveními příslušných právních předpisů. Přístup k Osobním údajům Zákazníka je subjektům umožněn pouze v rozsahu nezbytném k plnění Smlouvy uzavřené se Zákazníkem.
Každý subjekt, kterému Správce svěřil osobní údaje zákazníka na základě samostatné smlouvy, je povinen dodržovat zásady zabezpečení osobních údajů a důvěrnosti osobních údajů, zejména nesdělovat údaje neoprávněným osobám, a uplatňovat fyzická a technická bezpečnostní opatření přiměřená způsob zpracování těchto údajů.
Správce informuje, že Osobní údaje Zákazníka mohou být zpřístupněny orgánům veřejné moci – v případech stanovených zákonem.
IV. AUTOMATICKÉ ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Po dobu trvání Smlouvy se Zákazníkem (do jejího uzavření) může Správce automaticky zpracovávat Osobní údaje Zákazníka, včetně profilování.
- Před uzavřením Smlouvy se Zákazníkem nebo po její realizaci je automatické zpracování Osobních údajů Zákazníka včetně profilování možné pouze na základě jeho výslovného souhlasu.
- „Profilování“ je třeba chápat jako automatické zpracování osobních údajů, které zahrnuje jejich použití k posouzení, jak zákazník využívá internet, zda a jaké produkty kupuje, jakož i k analýze a prognóze ekonomické situace, preferencí, zájmů, důvěryhodnosti. , chování, rozhodování Nákupy zákazníka
- Profilování se provádí na základě údajů zákazníka, které jsou mimo jiné shromažďovány: na základě:
- prediktivní analýza spočívající v predikci aktivity Zákazníka, např. reakce na marketingové kampaně, nákupní rozhodnutí, stažení objednávky, využití nabídky konkurence, identifikace potenciálních hrozeb a příležitostí pro Správce;
- online identifikátory používané Zákazníkem;
- údaje o chování.
5) Profilování umožňuje Prodávajícímu přizpůsobit nabídku potřebám a zájmům Zákazníka a dále umožňuje organizování slev a propagačních kampaní na základě kritérií jako: pohlaví, počet a četnost nákupů v E-shopu a počet a druh zboží a zakoupené služby. Po ověření kritérií systém automaticky odešle zákazníkovi informaci o udělené speciální nabídce nebo benefitu.
V. OBCHODNÍ INFORMACE
- Komerční informace týkající se činnosti Internetového obchodu (a to i ve formě Newsletteru) jsou zasílány pouze Zákazníkům, kteří k tomu dali souhlas a poskytli k tomuto účelu e-mailovou adresu. Newsletter poskytuje zákazníkům informace o aktuálních nabídkách, akcích, nových produktech a dalších speciálních kampaních prováděných v Internetovém obchodě.
- Zákazník má možnost kdykoli získat přístup ke svým Osobním údajům a opravit je, stejně jako se kdykoli odhlásit ze zasílání Newsletteru a dalších typů obchodních informací prostřednictvím e-mailu.
- Chcete-li se odhlásit z odběru Newsletteru a dalších typů komerčních informací Internetového obchodu, klikněte na odkaz obsažený v každém Newsletteru nebo obchodních informacích. Svou výpověď můžete podat také písemně na e-mailovou adresu: rodo@babysky.eu.
VI. PRÁVNÍ ZÁKLAD PRO ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ
- Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů údajů, a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (Úř. věst. EU L 119, s. 1; dále také jen: „GDPR“), zákon ze dne 10. května 2018 o ochraně osobních údajů (č. z roku 2018, bod 1000), zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (sbírka zákonů č. 144, bod 1204, ve znění pozdějších předpisů), jakož i další platná zákonná ustanovení.
VII. ZÁSADY COOKIES
- Cookies jsou malé fragmenty textu, které Internetový obchod odešle do webového prohlížeče Zákazníka a které pak webový prohlížeč odešle zpět při dalších návštěvách webových stránek Internetového obchodu. Cookies se používají k udržení relace, např. vygenerováním a odesláním dočasného identifikátoru po přihlášení.
- Informace obsažené v cookies shromažďuje Správce automaticky za účelem shromažďování údajů souvisejících s používáním Internetového obchodu Zákazníkem.
- Správce používá „relační“ (dočasné) soubory cookie, které jsou ukládány na koncovém zařízení zákazníka do doby, než se zákazník odhlásí, vypne webové stránky nebo vypne webový prohlížeč, a „trvalé“ soubory cookies, které se ukládají na koncovém zařízení zákazníka. zařízení po dobu uvedenou v parametrech.Cookies nebo do jejich smazání Zákazníkem.
- V rámci Internetového obchodu používá Správce následující typy souborů cookie:
- takzvaný nezbytné pro umožnění používání služeb dostupných v Internetovém obchodě;
- takzvaný reklamy, které umožňují doručování reklam přizpůsobených zájmům Zákazníka;
- takzvaný plnění, které slouží k získání informací o tom, jak Zákazník používá webové stránky Internetového obchodu;
- takzvaný funkční, které umožňují Zákazníkovi zapamatovat si Zákazníkem preferované funkcionality Internetového obchodu;
- takzvaný externí, které umožňují sběr obecných a anonymních statistických dat prostřednictvím analytických nástrojů: např. Google Analytics.
5) Soubory cookie jsou určeny k přizpůsobení Internetového obchodu a jeho nabídky zájmům a potřebám zákazníků. Cookies umožňují zachovat relaci Zákazníka poté, co opustí Internetový obchod, díky čemuž má Zákazník přístup k obsahu svého košíku, aniž by musel Zboží znovu vybírat.
6) Zákazník může pomocí svého webového prohlížeče kdykoli změnit nastavení souborů cookie, včetně úplného zablokování nebo smazání sběru souborů cookie v souladu s pokyny výrobce webového prohlížeče. Změny nastavení souborů cookie však mohou způsobit potíže nebo znemožnit používání internetového obchodu.
7) Podrobné informace o cookies jsou k dispozici v menu každého webového prohlížeče.
8) Správce si vyhrazuje právo shromažďovat informace pomocí cookies na webových stránkách internetového obchodu a předávat je externím subjektům, např. poskytovatelům reklamy nebo poskytovatelům analytických řešení. Takto shromážděná data podléhají ustanovením Zásad ochrany osobních údajů vytvořených těmito subjekty.
VIII. COOKIES TŘETÍCH STRAN
- Správce v rámci svých marketingových aktivit týkajících se Internetového obchodu využívá pomocí Cookies služby následujících subjektů:
- Google AdWords;
- Google Analytics;
- Google Doubleclick;
- Opineo;
- Smartsupp Live Chat;
- Facebook Pixel.
- Podrobné informace o cookies výše uvedených subjektů naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
IX. ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Správce zajišťuje technická a organizační opatření, která chrání zpracovávané Osobní údaje přizpůsobená hrozbám a kategoriím chráněných údajů, a zejména tyto údaje chrání před: přístupem neoprávněných osob, odebráním údajů neoprávněnou osobou, zpracováním údajů v rozporu s platných předpisů a změn, ztráty, poškození nebo zničení.
- Správce používá následující technická opatření, aby zabránil neoprávněným osobám získávat a měnit osobní údaje zasílané elektronicky:
- ukládání osobních údajů na zabezpečených serverech;
- uplatňování vhodné ochrany údajů proti neoprávněnému přístupu;
- zajištění přístupu k Účtu pouze po poskytnutí individuálního přihlašovacího jména a hesla;
- používání certifikátu SSL na stránkách internetového obchodu, kde jsou poskytovány Osobní údaje;
- šifrování dat používaných k autorizaci lidí využívajících funkcionalitu internetového obchodu.
X. DOBA ULOŽENÍ DAT
- Osobní údaje jsou Správcem uchovávány po dobu nezbytně nutnou k realizaci Smlouvy, jakož i k uplatnění reklamací, jakož i potvrzení o plnění povinností Správce a vymáhání nároků či obrany proti nárokům – nejdéle však 10 let ode dne předání údajů.
- Pokud je jediným základem pro zpracování údajů souhlas s jejich zpracováním, v případě odvolání souhlasu jsou údaje neprodleně vymazány.
XI. PRÁVA A POVINNOSTI
- Správce má právo, jakož i zákonnou povinnost, poskytovat informace týkající se Zákazníků Internetového obchodu orgánům veřejné moci nebo třetím osobám, které podají takovou žádost o informace podle platných právních předpisů.
- Zákazník má právo kdykoli získat přístup ke svým Osobním údajům shromážděným Správcem. právo ověřit, upravit, doplnit, vymazat, omezit zpracování údajů, vznést námitku proti zpracování, přenést údaje, jakož i ukončit zpracování osobních údajů zákazníka, jakož i právo odvolat souhlas se zpracováním údajů pro konkrétní účel, pokud Zákazník již dříve vyjádřil svůj souhlas a právo podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů. Tato práva jsou udělena bez udání důvodu.
- Zákazník může kdykoli zaslat příslušné prohlášení vůle na adresu sídla Správce údajů: ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ nebo e-mailem na adresu: rodo@babysky.eu.
- Odstranění Osobních údajů nebo ukončení jejich zpracování Správcem může mít za následek úplnou nemožnost poskytování služeb poskytovaných prostřednictvím Internetového obchodu nebo jejich závažné omezení.
- Zákazník souhlasí se zpracováním svých Osobních údajů za účelem plnění smlouvy přijetím prohlášení obsažených v interaktivních formulářích dostupných na webových stránkách Internetového obchodu navržených Správcem, včetně: Kontaktní formulář, registrační formulář nebo formulář pro odběr newsletteru.
- Zákazník může také souhlasit s dalšími účely zpracování svých osobních údajů přijetím volitelných prohlášení navržených ve formulářích dostupných na webových stránkách internetového obchodu.
- Zákazníci, kteří mají účty v internetovém obchodě, mají právo kdykoliv upravit, zobrazit a smazat veškerá data, která poskytli.
- Zákazník je povinen uvádět pravdivé a správné Osobní údaje.
- Zákazník je oprávněn požadovat trvalé odstranění Osobních údajů ze zdrojů Správce. Toto právo vyplývá přímo z ustanovení GDPR („právo být zapomenut“).
- Souhlasy udělené dobrovolně zákazníkem se zasíláním obchodních informací mohou být kdykoli odvolány na žádost zákazníka zaslanou e-mailem. V takovém případě Správce neprodleně vymaže údaje Zákazníka z databáze kontaktů sloužící k elektronickému předávání obchodních informací.
- Správce je povinen bez zbytečného odkladu, v každém případě do jednoho měsíce od obdržení takové žádosti, poskytnout informace o krocích učiněných v souvislosti s požadavky Zákazníka ohledně zpracování jeho Osobních údajů. Lhůta však může být z důvodu složitosti požadavku nebo počtu požadavků prodloužena o další dva měsíce, o čemž Správce Zákazníka neprodleně vyrozumí.
- Správce poskytuje informace:
- doporučenou poštou na Zákazníkem uvedenou adresu popř. elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu Zákazníka.
13) Korespondence a úkony správce při zvažování požadavků Zákazníka ohledně zpracování jeho Osobních údajů jsou bezplatné.
14) Pokud jsou požadavky Zákazníka ohledně zpracování jeho Osobních údajů zjevně neoprávněné nebo nepřiměřené, Správce může:
- účtovat přiměřený poplatek pokrývající administrativní náklady na poskytnutí informace nebo
- odmítnout jednat v souvislosti s podanou žádostí.
15) Zákazník má právo podat stížnost u předsedkyně Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě nezákonného zpracování jeho osobních údajů.
XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Správce je oprávněn tyto Zásady ochrany osobních údajů změnit, zejména v případě, kdy: dojde k aktualizaci nebo úpravě nabídky Internetového obchodu, k rozvoji internetových technologií a funkčnosti, jakož i ke změnám zákona o ochraně osobních údajů.
- Informace o změnách Zásad ochrany osobních údajů bude Správce vždy zveřejněna na webových stránkách internetového obchodu spolu s uvedením data účinnosti změn.